LASTİK İŞ

GÖLCÜK’DE CORONA'DAN ÖLEN YOK

Gündem 01.04.2020 - 12:20, Güncelleme: 31.05.2021 - 18:16

Gölcük Kaymakamı Cengiz Karabulut ve Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, koronavürüs ile ilgili basın toplantısı yaptı. Kaymakam karabulut “ilçemizde korona virüsten ölüm yaşamadık” dedi.

Gölcük Kaymakamı Cengiz Karabulut ve Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer,  koronavürüs ile ilgili basın toplantısı yaptı. Kaymakam karabulut “ilçemizde korona virüsten ölüm yaşamadık” dedi.   VEFA DESTEK GURUBUNU OLUŞTURDUK Kaymakamlık toplantı salonunda Kaymakam Cengiz Karabulut ve Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer  basın toplantısı yaptı.  Toplantıda ilk konuşmayı yapan Kaymakam Karabulut, ‘Biliyorsunuz ki tüm dünyaya ciddi sorun yaşatan salgın hastalıkla mücadele ediyoruz. Ülkemizde görüldüğü günden itibaren, çok seri bir halde harekete geçilerek, ilçemizde de önlem alarak, çalışmalara başladı. 21 Mart tarihli talimatla saat 22.30‘da toplandık ve Vefa Destek Grubunu oluşturduk. Benim başkanlığımda belediye başkanımızla ve diğer birimlerimizle sosyal grubumuzu oluşturarak ertesi gün saat 13.00’te faaliyetlerimizi gerçekleştirdi. Kurduğumuz sosyal grubumuz 65 yaş üstü vatandaşlarımıza öncelik vermek koşuluyla onların ihtiyaçlarını sağlamak, diğer ihtiyaçlarını danışmanlık hizmetlerini çok kısa sürede vermeye çalıştık. Vefa Gurubumuzda  arkadaşımız vardiya usulüyle çalışıyor.’ ÖNÜMÜDEKİ BİR AY ÇOK ÖNEMLİ Kaymakam Karabulut “Dün akşam saat 17.00 itibariyle Vefa grubumuza gelen 8353 talebi karşıladık. Ben bu münasebetle bu süreçte halkımızın yanında olan ekiplerimize ve Sağlık Çalışanlarına sonsuz teşekkür ediyorum. Vatandaşlarımızdan beklentilerimiz var. Virüsle ilgili 2 ana yapılması gereken konu var. Birincisi sosyal izolasyon ikincisi hijyen. Sizlerin aracılığıyla vatandaşlarımıza sesleniyorum. Önümüzde ki  bir ay çok kritik. Sosyal izolasyon çok önemli.  Halkımız bu konuda çok duyarlı olmalı. Bir ay en azından evlerimizden hiç çıkmayalım. Lütfen vatandaşlarımız evlerinden hiç çıkmasın. Artık evlerinden çıkan vatandaşlarımız için cezai müeyyideyi sağlamak zorundayız. Halkımız önemli bir işleri olmadıkça dışarı çıkmamalı.  Hem kendi sağlıkları hem de toplumun sağlıkları için bu çok önemli” dedi. 1307 AİLEYE 1000’E LİRA ÖDENECEK Kaymakam Karabulut “Maddi durumu yetersiz olan vatandaşlarımız için Sayın Cumhurbaşkanımızın ve ilgili Bakanlıklarımız ile tespit edilen 1307 vatandaşımıza yarın sabah itibariyle 1000’er lira yardımları hesaplarına yatacak. Engelli ve yaşlı maaşları da kendilerine yarından itibaren 6 gün içinde ödenecek. Ailelerimizin acil ihtiyaçları karşılanması için 300 aileye koliler dağıtmış bulunmaktayız” dedi.   DEVLET HASTANESİNE ÖNLEM   Kaymakam Karabulut “Gölcük Belediyemizin katkısı ile Sağlık konusunda Devlet Hastanemizin bahçesine bugün 2 konteynır konuluyor.  İlk olarak hastalık şikayetiyle gelen vatandaşlarımıza burada bakılacak. Ondan sonra hastanede tedavileri devam edecek” dedi.   KAYMAKAM 1 MAAŞINI BAĞIŞLADI Kaymakam Karabulut “Cumhurbaşkanımızın birkaç gün önce açıkladığı Biz Bize Yeteriz Kampanyası var. Karşı karşıya kaldığımız bu sıkıntıdan el birliğince aşılması için bu beraberlik çok önemli. Bugün bu yardım kampanyasının Gölcük ayağını buradan başlatıyoruz. Milli Seferberlik başlatıyoruz. Bizler komşusu açken yatamayan milletin fertleriyiz. Aynı durum bir savaş olmasa da ciddi bir ekonomiyi etkileme ihtimali olan salgın hastalıkla karşı karşıyayız. Hepimize düşen görevler var. Bende bu kampanyayı burada başlatarak, 1 aylık maaşımı bağışlıyorum.  İlçemizde hali vakti yerinde olan vatandaşlarımızı iş adamlarımızı bu kampanyaya destek vermelerini bekliyorum. Ailenin bir ferdinde meydana gelebilecek bir sorunda aktif olarak herkesin görev alacağını düşünüyorum. Bu kampanyaya üst seviyede katılım sağlanacağını düşünüyorum. Vatandaşlarımız merak etmesinler bu yardımlar yerine ulaştırılacaktır” dedi. Basının ilçemizdeki korona virüs vakaları ile ilgili soruya Cevap veren Kaymakam Karabulut “sayıları bakanlığın açıkladığını ama sevindirici olanın İlçemizde Koronavirüs’e bağlı bir ölümün gerçekleşmediğini belirtti.   SÖYLENTİLERE ASLA İNANMAYIN Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer “ Provokasyonlara neden olabilecek söylentilere asla inanılmamasını istiyorum. Sosyal İzolasyonu sağlamak zorundayız. Bunu sağlayalım. İlçemizde kurulan Vefa Sosyal Yardım Grubumuzla 7/24 3 vardiya olarak çalışıyoruz. 65 yaş üstü ve tüm halkımızın ihtiyaçlarını karşılıyoruz. Bilgilendirme çok önemli” dedi.   1 MAŞIMI İLK GÜN BAĞIŞLADIM Başkan Sezer “Sayın Cumhurbaşkanımızın başlattığı yardım kampanyasına ilk akşam destek vermiştim. Ben ilçemizden bu kampanyaya yoğun destek olacağını düşünüyorum” dedi.   HER GÜN DEZENFEKTAN YAPIYORUZ Başkan Sezer “Gerek billboardlarla, anonslarla gerekli bilgilendirmeleri yapıyoruz. Dezenfektan işlemlerinin her gün yapılması gerekiyor. Dezenfektasyon ile ilgili olarak minibüs konfederasyonlarıyla yaptığımız görüşmede kendilerine maske ve dezenfektanlar verdik. Taksicilerimize dezenfektanlar verdik. Camilerimize de destek verdik.  Hastaneye de bu desteği sağladık. Okullarımızı dezenfekte ettik. Huzurevimiz önemli olduğu için orası için organik dezenfekten kullanıyoruz. Halkımızın yoğun olarak kullandığı banka matikleri dezenfekte ediyoruz.  Aslında bakıldığında belediyemiz olarak gerekli dezenfektasyon işlemlerini her gün yapıyoruz. Hastaneye bin maske desteğinde bulunduk. GÖLMEK kurslarımızda maske üretiliyor. Hastane bahçesine iki konteynır konulacak. Öncelikle hastalarımıza burada bakılacaktır ” dedi.   SOKAKLAR KUYU SUYU VE ZARARSIZ MADDELERLE TEMİZLENİYOR Başkan Sezer “Sokaklarda dezenfekte edilen sularımız kuyu suyudur.  Sosyal medya da bu konuda bazı yazılar olmuş. Bu konuya açıklama getirmek istiyorum. Çöp konteynırlarımızın tamamı da dezenfekte ediyoruz. Tevfik Hoca Camii’nin altındaki tuvaletin kapalı olması halkımızın sağlığı için sorun oluşturabilir diye bir arkadaşımızı oraya görevlendirdik ve tuvaleti halkımızın hizmetine açtık. Zabıtamıza takviyelerde bulundu.   ÇARŞAMBA PAZARINA ÖZEL ÖNLEM Başkan Sezer “Bugün Çarşamba pazarımız var. Giriş ve çıkışlarda vatandaşların ellerine dezenfektan sıkılıyor. Ayrıca tanker koyduk isteyen vatandaşlarımız ellerini yıkasın diye.  İşyerleri çok ciddi şekilde denetleniyor.  Ekonomik sıkıntıyı bildiğimiz için zabıta arkadaşlarımız önce uyarıyor. Uyarıyı dinlenmediği halde ciddi şekilde cezalar uygulanmaktadır” dedi.

VEFA DESTEK GURUBUNU OLUŞTURDUK

SOKAKLAR KUYU SUYU VE ZARARSIZ MADDELERLE TEMİZLENİYOR

ÇARŞAMBA PAZARINA ÖZEL ÖNLEM

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yenigolcuk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.